maanantai 9. joulukuuta 2013

Dear Santa Claus

Dear Santa Claus


Joulukuu on jo kohta puolen välin tietämillä ja siihen h-hetkeen eli joulu aattoon on enään 15 yötä, jaiks! Itse olen siinä mielessä päässyt hyvinkin helpolla että osan lahjoista olen ostanut jo hyvissä ajoin syksyllä, sopivan vastaan sattuessa ja loput keille lahjaa en ole vielä ennättänyt hankkia ovat osanneet toivoa! Joka on mielestäni hyvin harvinaista herkkua. Joten enään vain odotellaan muutama päivä että se rahapussi hieman pullistuisi ja palkka kilahtaisi tililleni.

No sittenpä tietysti on myös pitänyt osata sanoa että mitä minä toivoisin. Omasta mielestäni olen varsin helppo tapaus sillä ilahdun lähes kaikesta mitä ikinä saan. Kaikenlaiset kynttilät, kodin tekstiilit, astiat 
sunmuut kauniit jutut on kaikki niin ihania ettei voi kun ilahtua! 

Tähän nyt kokosin nähtäväksi ne ns. ykkös toiveet ja jos joku on vielä vailla lahja ideoita niin tästähän sopii inspiroitua ;) Elikkäs ihan number one toive on uusi lompakko. Monta vuotta käytössä ollut Mangosta ostamani nahka lompakko sanoi sopimuksensa irti tässä syksyllä ja nyt olen joutunut kärvistelemään ilman kunnollista lompakkoa jo ihan tarpeeksi pitkään. Muuten on aikas pehmeää pakettia toive listalla. Aamutakki ja jotkut kivat töppöset sekä pipo ja huivi olisivat kylmien talviaamujen pelastus. Sokoksen kuvastossa näkemäni Tommy Hilfigerin polvi sukat veivät sydämeni täysin joten sellaiset on ehkä aivan pakko saada!! 

Kosmetiikka ja korut ovat aina mieleisiä lahjoja! Joku ihana kultainen rannekoru kellon seuraksi voisi olla se mitä olen vailla tai suosikki tuoksuni, jonka pikku musta postauksessani mainitsin alkaa olla lopussa, olisi ainakin nappi valinta pakettiini laitettavaksi. Eikä huulikiiltoja tai kynsilakkojakaan koskaan voi olla liikaa, eihän ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Ilahdutit päivääni suuresti :)