torstai 21. toukokuuta 2015

Just Now

Just nyt olen tosi väsynyt, mutta onnellinen

Just nyt olen kiitollinen ihan hurjan monesta asiasta ja olen oivaltanut oikeasti jotain olennaista

Just nyt mut tekee aika onnelliseksi auringon paiste, maljakossa komeileva kukkapuska jonka sain eilen, kupillinen teetä ja lehti. Se että voi pitkän päivän päätteeksi ottaa koiran kainaloon ja käpertyä seuraavaan kainaloon nukkumaan sekä uudet ihanat (vielä) hohtavan valkoiset lenkkarit jotka jalassa olen koko viikon tallustellut.



Kyseessä ovat siis Zalandolta tilaamani Nike Air Max Theat jotka ulkoiselta olemukseltaan eroavat aikatavalla niistä perus Air Maxeista jotka ne eivät ehkä ole niinkään meikäläisen tyyliset. Vaikkakin kovasti ihailen niitä muilla! Pitkän pohdinnan jälkeen päädyin kokovalkoisiin tossuihin vaikka kotona asti kävivät testissä myös eräät mageet värilliset. Uskon myös että valkoisille kengille tulee enemmän käyttökertoja sillä ne pinkit lenkkarit löytyy jo entuudestaa. Olin jo viime kesänä ajatellut uusivani valkoiset conssit mutta lenkkarimuodista hullantuneena tämä kiilasivat niiden tilalle! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Ilahdutit päivääni suuresti :)