tiistai 20. toukokuuta 2014

Ensimmäiset irtojäätelöt

Mulla on ollut jo monen vuoden ajan tapana käydä jo vappuna syömässä kesän ensimmäiset kioskijäätelöt. Nyt kauhukseni huomasin että jäätelöt on edelleen syömättä ja kuu on jo yli puolivälin, joten asialle oli tehtävä jotain! Sunnuntaina kirppiksen loputtua kello olikin vasta niin "vähän" että totesin nyt lähtee auton nokka kohti Laukontoria ja jätskiannosta!
Olin tosiaankin onnistunut pukemaan päivällä aivan liikaa päälleni, joten asuvalintaa en kahdesti edes miettinyt. Päälle heitin viime keväänä Gina Trikosta ostetun valkoisen maksimekon, joka on yksi ehdottomista kesä lemppareista edelleen. Mekon kaveriksi hieman ryhdikkyyttä tuomaan farkkuliivi ja laukuksi viime kesästä tuttuun tapaan mekon kanssa Korsin Crosbody. 


Jäätelö on kyllä mun ehdoton herkkuni säällä kuin säällä! Oikeastaan tykkään melkein kaikista maustakin. Talvella ostan vanilja jäätelöä, jonka sekaan pistän pakastemarjoja tai murskaan pipareita. Kesällä vaihtelen makuja  fiiliksen mukaan. Ja usein mut onkin mahdollista nähdä jäätelökippo kourassa kulkemassa kaupungilla. Nykyään kun korttikin käy yhä useammassa kioskissa! Oon siis todella huono kantamaan käteistä mukana, koska ne kolikot painaa aivan hirvittävästi kun niitä alkaa kertymään. Jätän ne ihan suosiolla kotiin. 
Mun kesä alkoi N-Y-T!

Onko siellä ruudun toisella puolella nautittu jo kesäkeleistä? Ja millä tavoin :)

Jäätelöllä oli tietysti mukana hauvelivauveli Luca, joka sai  pienen osuutensa pehmiksestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Ilahdutit päivääni suuresti :)